Saturday, December 19, 2009

miks ei saa aega tagasi kerida ? et kõik oleks jälle hästi ? miks ei võiks olla kõik nii, nagu aasta tagas? oeh, liigapalju küsimusi, aga mitte ühtegi vastust. ma soovin, et ma poleks seda teinud... et ma poleks seda päevikut lugenud, mis on küll aastast 1998 aga siiski. ma ei nutaks praegu , kui ma poleks seda lugenud... kõik oli veel tund aega tagasi korras. ma võiks selle unustada aga seda ei juhtu veel vist niipea, sest... öä ma ei teagi, kõik on nii halvasti praegu. ma tunnen ennast kõiges süüdi, kuigi nii see pole. istun ja mõtlen... mis oleks siis kui ma oleks ennem seda märganud, et kõik pole hästi... mis siis oleks. siis oleks kõik hästi. alati kui midagi juhtunud pole, ei mõtle me sellele, et kõik on hästi, vaid sellele, et tahaks veel ja veel kõike head. ma annaks kõik, et aega tagasi kerida, aga seda ei saa, isegi kui ma seda niiniiväga tahan.

ma tean jah, et keegi ei saa mitte midagi aru millest ma siin jahun, aga ma lihtsalt pidin selle siia kirjutama.

No comments:

Post a Comment