Friday, November 20, 2009

hei. ma mötlesin siin, et kirjutaks jälle.täna on reeede.ma olen avastanud, et mu hinded on superhead.saate aru, ma jätsin ajaloo kontrolltöös 1 ülesande täiesti tegematta, ja ma sain 5+'i. on see normaalne ? ma tahaks niinii palju asju teha, aga ma ei viitsi absoluutselt. äkki mingi aeg praegu, kus keegi midagi teha ei viitsi ? mu kass ka muide magab koguaeg.ma peaks poodi minema, aga ma ei viitsi, peaks linna minema, aga.. ma ei viitsi, peaks minema raamatukokku et mingid rahvajutud tagasi viia, aga MA EI VIITSI ! kokkuvõtteks, mida ma viitsin ? ainult telekat vahtida ja magada ? tundub nii. seitsmes taevas hakkab, aga teate mis ? ma lihtsalt ei viitsi telekat tööle panna.tahaks midagi head, aga peab leppima kiirnuudlitega, mis iseenesest on ka head, aga praegu pole isu. köht on küll tühi. tänane päev läks niinii kiiresti. viimane oli keka, tantsisime, võino, eriti mitte, sest mitte kellegile ei sobi mitte midagi. cmon, nutavad mingi klassikava pärast ? haha. vötke rahulikult eks. a teate mis, ma käisin kolmap. hambaarsti juures ja jäin ühest kikust ilma, esmaspäeval jään veel ühest. küll on kahju. r.i.p mu üks alumine hammas. varsti r.i.p ülemine hammas ka, aga no problem, uued kasvavad juba. okei midaiganes, ma pean siiski minema. eks ma kunagi jälle kirjuta, kui aega on.


baii

No comments:

Post a Comment